2009-02-17 | 22:22:00

Morr på er blogg.se.

Vet inte hur de har varit för er där ute, men för mig har knappt blogg.se fungerat ikväll !!
*morr*
Lite less blir man jhu !!

Hos T var det mkt trevligt, om ni nu hade trott ngt annat. Mina hundar älskar henne numera då hon skickade hem en sopsäck med hundmat åt dem !!

Ikväll har jag bla sett The Mentalist, den var inte som jag trodde, men bra för det !!
Ja ska krypa i säng nu, med mig har jag tre avsnitt av Private Practice, en serie som jag ser när jag inte har så mkt annat att se. dne är bra, men tillhör väl kanske inte toppskiktet.

I morgon ska ja kolla upp örat igen, hoppas nu de kommer fram till vad som är fel. Lite ont i magen har jag, orolig för vad som komma skall.

Adjö !!

Kommentarer
Fia skrev:

morr på blogg.se, Det har fungerat dåligt på sistone.



Jag är grymt nyfiken på hemsidan du skriver om.

2009-02-18 | 11:38:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback