2009-02-04 | 10:46:23

Oviss framtid som skrämmer.

God morgon God morgon !!
Skönt att sova en lite längre stund på morgonen, även om hundarna försökte få upp mig några gånger.
Hade tänkt börja dagen med att äta lite frukost och bara ta det lite piano. Läste just PT, Willys kommer hit till Piteå. Det blir verkligen en sporre för mig att gå vidare, för jag vet att vi kommer förlora många värdefulla spelare från Coop. Så nu är det dax för Jenny att prova vigarna, frågan är bara vart vi ska flyga ??!!
Usch känns jobbigt med sånna beslut nu på morgonen, men jag vet att jag måste agera och det är jag verkligen superkass på. T jag tror jag har en liten ide åt oss två, fast jag vet att du fortfarande trivs bra på Coopan. Nåja vi får pratas sen.
M jag tror jag kommer freaka out lite till dig snart, så var bered !! Och kära kära sambo, nu blir det tuffa tider, och jag behöver dig vid min sida dodingen min.

Phu nä huvva nu måste ja ta en lugnande kopp och läsa bloggar och glömma, det är jag super på !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback