2009-02-25 | 09:40:31

Party i vår eller ??

Morgon redan ??
Vad hände måste jag få fråga. Natten som skulle bli så lång och skön. Det är som vanligt.
Idag skiner solen igen och jag o voffs ska ut på äventyr. Vet dock inte ännu vilka äventyr vi ska ut på. Sparktur, skidtur,klapp eller kyss typ !!
Jag skulle vilja träna lite jakt med Dissemannen, men de känns som om ja ha rför lite kött på benen ännu. Vissa moment kan vi ju träna men ja vill ju inte tråka ihjäl den lilla stackaren. Viltspår är inte att tänka på nu när snön ligger vit och tjock. Lydnanden har ja tappat lite intresse för, jag är nog för slö för sådant, samt för feg för att tävla.
Börjar inte förrän tre idag, min mage är lite i uppror och med tanke på att en kollega gick hem med magsjuka igår så hm.....:0S.
Hade dock tänkt hinna softa lite, pilla lit epå hemsidan kanske. Haha så mkt som ja skriver om den så tror ni väl att de är värsta proffsidan, tro mig it is not !! det är dock kul att sitta o joxa lite med den. M blir så arg bara. ;0)

Sen ha rja fått hem ett bra om att alla 82:or ska ha en återträff nu i vår. Hm vet inte om ja är så sugen, de jag vill ha kontakt med har jag ju redan kontakt med. Men samtidigt om Vickan, Cissi och några fler väl utvalda ska dit, så varför inte ??
Så mina gamla vänner blir party i vår eller ??!!

Nu ska hundarna få komma ut !!

Ajdö !!

Kommentarer
T skrev:

Ska bli spännande att få se resultatet. Och jag bryr mig inte om hur proffsig den ser ut, eller inte ser ut. Det är roligt att läsa om sina vänner, vad dom gör och har för planer. Ungefär som med bloggen då :)



längtar



Kramis gumman

2009-02-25 | 09:49:08
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Vickan skrev:

Är grymt sugen på återträffen...men vet inte hur det kommer se ut med semester å sånt för mig... Men börjar ju snart jobba så då får jag lite mer koll.. =)

2009-02-25 | 19:52:53
URL: http://vickiz.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback