2009-02-03 | 22:44:35

Shoppingsuget tar över.

Vet ni vad jag ska göra nu ??!!
Jag ska krypa ner i sängen och se ett avsnitt av OTH och ett av GG. Det är riktigt bra att ha en DVD med USB-ingång. Man slipper långa sladdar och man kan i princip se vad man vill. Me like !!

Kanske blir det ev. Lule i morgon med mamma. Hm ni hör ju hur bra det går för min ikka shopping !! Jaja annars kanske vi bara tar en sväng här i Pite. Beror lite på hur pigg och glad jag känner mig i morgon. Dock ska jag släpa mig iväg till Yoga OAVSETT dagsform. Jag vet att jag kommer ha ut mkt av det efteråt.

Ska försöka kasta upp en bild i morgon på jeans-leggingsarna (haha.) som jag köpte i fredags. M ville se dem så det är väl bäst att lyda. Sen kanske ni får hjälpa mig att bestämma om skorna ska stann kvar här eller inte.

Sov gott alla glada !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback