2009-02-01 | 20:30:57

Tråkigt inlägg I´m sorry.

Hello fellow jordbor !!
Jobbet idag bestod av alldeles för mkt kassa och alldeles för lite tid på golvet. *suck*
Less som få är jag igen, kanske är detta ett bra tillfälle att ta sig ut träsket !! Fast känner jag mig själv rätt, så inte.
Kvällen har betsått av en molande huvudvärk thanks to en molande nacke, gotti gotta och mys hos mor och far samt lite handboll.
R ska snart på bio. Jag blev medbjuden, men känner inte ett se Tom Cruise försöka ta livet av Hitler, när jag vet att Hitler tog livet av sig själv, som någon höjdare just ikväll. Jag hade tänkt krypa ner i soffan en stund för att sedan förflytta mig till sängen. Jag har ju äran att få börja klockan sju i morgon !!
Kanske ska jag föra över lite viktiga saker i min nya rosa almanacka. Det är nog mina planer för kvällen.
Vad är dina ??


Gårdags kvällen var mysig som det alltid är när vi är på Bergåsa. Pojkarna bar maskiner, Maria hade panik och jag fnissade mest. Sedan blev det tacos och film. Fast självklart så skulle jag o M prata en massa. Kolla runt lite på internet, och tydligen ska jag sköpa Shettis !! Jag är helt på, det lovar jag !!
M har även klippit sig kort, riktigt snyggt blev det, även om jag hade lite svårt att tro på det först. En fox blev hon !!

Det väckte dock en tanke hos mig, hur ser nästa lördag ut för en vinkväll babes ??!!

Nu ska jag njuta lite, R började just ge mig massage.

Ha en fortsatt grym söndagskväll !!


Kommentarer
Anonym skrev:

Haha, du har ju sovmorgon imorgon, jag börjar 06:15 =P

2009-02-01 | 20:34:35
URL: http://http://www.tezzisen.blogspot.com
Maria skrev:

Nä, ingen vinkväll nästa helg, jag är i jokkmokk!! Men nästa gång ni (alltså du, Tessan och Fia)har ledighelg?? Nu, Beck... (svar på din ?-a om planer ikväll ;)!



Puss & kram gullebarn!!

2009-02-01 | 21:31:49
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback