2009-02-17 | 15:09:11

Träning ska vara roligt.

Hemma från besöket hos Plingan och Hans. De andra spelade GH så att händerna glödde. Men jag vägrade i sten !!
Nä vi var där så visa Ingela lite vad Hugin kan, och jag började sakna hundträningen, alltså den utan några egentliga krav. Lära hunden vinka, dansa osv. Jag har börjat lite smått med att lära Diesel vinka. Det avr så kul att se hur hela hans kropp vibrerande av lycka av att få jobba !! Så sådan träning ska vi fortsätta med, ha roligt tillsammans !!

Trött så trött är jag. Inga avsnitt går att få hem heller, så jag funderar på en tupplur. Ska till T ikväll och hjälpa till lite med årsmötet. Sen hade ja tänkt bädda ner mig i soffan och må gott framför TVn. Träningsvärken är hemsk och den blir bara värre och värre. Samtidigt är de lite skönt, för man känner att man har gjort ngt, men när de börjar bli jobbigt att knäppa upp byxorna.....ja då äre inte så himlans skönt längre.

Tupplur eller ta lite kort ??!!

Vad blire ??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback