2009-02-05 | 10:34:43

Snöstorm utanför mitt fönster.

God morgon alla glada !!
Jag och R hade tänkt bege oss ut på en skidtur idag, men när jag slog upp mina stora blå så var det snöstorm utanför fönstret. Så jag tror vi skippar det idag, synd var lite laddad faktiskt. Men samtidigt skönt då min kropp värker som bara den efter Yogan igår. Även om jag är överrörligt så är mina obefintliga muskler ganska så styva.
Så nu har vi hela fm till igenting, får väl seom vi kommer på ngt roligt att göra eller om det blir att pyssla här hemma lite.

Fick ett mejl att LaRedoute skulle ha 40% på vårprodukterna mellan tio och två. Men när jag skulle gå in på hemsidan och se om de fanns några snygga enkla tees, så är den nerstängd !!?? Vad är detta !!
Nåja de kanske var lika bra för plånboken, men ja skulle verkligen behöva några snygga enkla tees.

Hej tillbaka, vi fick ett oväntat med mkt välkommet besök av min pappa. :0)
Nu har han åkt och det är dax för frukost !!
Tjiing !!

Jag älskar Ts kommentar, den är så klockren. Jag är verkligen svältfödd på idrott !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback