2009-02-07 | 15:41:09

Varm choklad utan vatten.

Hemma igen, utan att ha frusit ihjäl. Inte illa !!
Dock verkar det i princip omöjligt att få varm choklad gjord på mjölk och inte på blaskVATTEN här i stan. Tillsut så hittade jag det på Waynes, fina fina Waynes !!
JAg skulle ju inte handla ngt, men jag hittade två BH:ar för hundralappen, och då måste man ju slå till. Tycker inte om att lägga pengar på sånt faktiskt. Sen hittade jag en tunika på Vero Moda, den kostade femtio.....så jag har slösat lite samtidigt som jag fyndat. Hur de nu går ihop !!

Nu funderar jag på vad mitt nästa drag ska bli, sugen på att sussa i soffan lite men kanske borde jag göra annat ??!!

Puss !!


Kommentarer
Linda. skrev:

Åh, det såg inte fel ut med varm choklad, skall nog ta och göra mig det nu bara för det! =)

2009-02-07 | 17:45:53
URL: http://HTTP://DEBSKI.BLOGG.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback