2009-01-08 | 23:30:15

Det höll på att sluta illa.

GAH !!
Det blev lite väl spännande. Typ sex minuter i elva får Maria ett meddelande om att de kommer stänga ner klockan elva för lite underhåll. Gissa om M fick lägga i högväxeln !! Men med två minuter tillgodo så var beställningen klar. Dock hann av storlekarna på koftan jag älskade ta slut, storlek 38. Jag fick den dock i 36 och M är överygad om att jag kan ha den. Det hoppas jag på, men jag är alltid lite velig när det gäller storlekar, och de kommer nog sitt ai ett tag.
Så nu får ni hålla tummarna att den är as-snygg och passar som handen i handsken !!
Ett tips kan ju vara att beställa den typ NU om ni vill ha den, för den är redan slutsåld i storlekarna 42,40,38 !!

Nu blir soffmys och sedan sängen !!

Sov gott !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback