2009-01-07 | 21:42:05

Full rulle med drulle.

Vi har just varit ut på en lång promenad med voffs, så nu kan man med gott samvete slappa framför datorn och tvn.

Träningen idag var skit kul. Disse var taggad som tusan och den lilla poan kom fram idag med. Han är så roligt att jobba med när han är sådan. Jag prövade att träna lite med honom först för att se hur motivationen var då. Och till min förvåning så var han taggad redan då. Vi körde vidare på våra vänstersvängar, orka med att hålla konc. lite läggande och ställade. Visselpipan och lite apporteringar. Åh vad jag älskar min vovve när han är motiverad. Äsch jag älskar honom alltid.
Med Eskil körd ejag bara lite fotgående och sånt. Han var lite stressad och ville mest bara kramas. Det blev dock mkt bättre. Och ikväll körde vi lite till och då gick han riktigt bra lilla farbrorn.
Jag blev inspirerad idag, både av att vara på en plan och träna, samt att se Camilla med Niro. Några tips på nya övningar fick jag med !!
Sedan satt vi i klubbstugan och surrade en massa hund. Jag hade kunnat fortsätta sitta där tills i morgon !!

Väl i stan kastade jag och M i oss lite lunch och sen bar det av ner på rean. Jag fyndade en del faktiskt. En kofta och en oversized tröja på Gina (båfa var konstigt nog i rosa ??!!) Sen köpte jag en Addidas tröja/klänning som jag tittat på ett tag, men nu var den ju på rea !! Den blir perfekt till ett par leggings, eller bara att mysa i. Sen så "fyndade" jag ett par svarta pumps. Åh vad de var snygga. Och ni som har läst bloggen förr vet ju hur svårt jag har att hitta skor som sitter bra. Hm de fick ialalfall följa med hem så ska jag prova dem i lugn och ro med lite mindre använda fötter typ. Jag har ju faktiskt några skor som jag skulle kunna sälja, som är förstora för mig.
Vi får se hur det blir med den saken. M köpte ett par snygga jeans, de fanns i en storlek till mig åsså......hm kanske kanske.
Jag köpte även nagellacket, ska dit och köpa en färg till i morgon. De var nämligen på extrapris 79 istället för 105 här på Kicks i stan. Det gäller ju att passa på. Fanns i några snygga färger. Rouget fick dock vara, blev osäker på vilket nummer det avr, ska skriva upp de på en fin liten lapp och sen ta med mig. Dock hängde ett baslack med hem istället.
Ska försöka ta bilder på allt och lägga upp här i morgon så kan ni få se underverken. ;0)
Tack för en underbar dag flickor !!

I em har jag o R msyt lite. Sjungt lite Singstar och nu varit ut på en långprommis. Nu skulle jag tro att de blir soffan, läsa några tidningar som jag handlat med mig hem åsså den obligatoriska T-koppen.
Jag är ganska så slut i kroppen, men på ett rba sätt. Det känns att jag har gjort saker idag.
Ha en trevlig kväll alla !!

Stora kramar !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback