2009-01-27 | 23:14:31

Inget mera dåligt samvete.

Jag har lixom insett på sista tiden att jag mår gode så bra. Visst en och annan magsjuka och dipp har jag väl haft. Men i det stora hela så känner jag mig hyfsat.
Sedan nyåret i Iggejaur så har jag lixom kommit ram till en massa bra saker som hjälper mig framåt. Jag har accepterat vissa saker som jag inte kan ändra på.  Jag har fått en bättre självinsikt. Jag har även insett att jag behöver inte ha människor runt omkring mig som jag inte vill ha. Jag har fått nog av folk som trycker ned mig, folk som försöker ge mig dålig samvete, få mig att känna mig liten och sämre än vad jag egentligen är. Jag har insett att jag behöver inte dessa erergitjuvar i mitt liv. Jag kan faktiskt välja vem jag vill ha runtomkring mig !!
Jag har min innersta krets, men samtidigt har jag börjat sträcka mig ut mot nya individer som ger mig positiv energi. Människor som jag känner är bra för mig, människor som jag vill umgås med.

Kanske verkar som ett litet, självklart beslut.
För mig är det dock en enorm lättnad, jag behöver inte dessa människor och jag har äntligen vågat säga det högt !!

Puss !!


Kommentarer
T skrev:

Jag hoppas då att det inte är jag som ger dålig energi? Visst då inte...? Har pratat med S på handels idag och sa att du inte äter fisk (ang kursen) och sen så ska jag, du(?) och E ha Piteå på uppsökeriet nästa vecka. Kan du nån/några dagar?



Pussen och kramen

2009-01-28 | 12:40:09
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Jennie W skrev:

Jag hoppas också att jag inte ger dig dålig energi,

tänk vad skönt att man inte måste vara kompis med alla utan att man kan välja.

Kram

2009-01-28 | 20:37:06
URL: http://jewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback