2009-01-07 | 21:57:44

Kvällens Tips !!

Tänkte dela med mig av ett tips som jag nyss själv börjat använda mig av.
Säg att du har en T-sort (ja ni kunde väl inte tro att de handlade om ngt annat än T va ??!! ) som ni inte alls är särskilt förtjust i. Släng det för allt i världen inte !! (hujja mig.)
Blanda det istället med ngt annat T som du har hemma. Det går alldeles utmärkt att blanda hej vilt mellan Teer och har man tur kanske man hittar på en ny supergod smak.  Det behöver ju inte handla om teer du inte tycker om, låt endast fantasin sätta gränser !!
Man kanske skulle kunna säga att blanda inte söta Teer med friska, men  vem vet de kanske blir en hit !!

Så ut i köket och använd fantasin lite, och skulle det vara så att du ändå inte tycker om Teet fast du provat det ihop med andra. Släng det inte nu heller, utan ge det då för allt i världen till moi !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback