2009-01-11 | 00:41:01

Ödets ironi.

Tror ni jag kunde sova.....ikke det.
Hm om ja sov skulle jag ju iof inte sitta här, det är hög nivå just nu !!

Det första jag läser om när jag kröp ner i sängen är om den dära flygolyckan som var för en massa år sedan. Den där de överlevande var tvungna att äta varandra. Det stod om den i TV-bilagan.
Ödets ironi eller vad säger ni ??!!

Nu är det inte därför jag inte kan somna, utan jag håller på att frysa ihjäl. Huvva. Även om R är varm, så kan ja ju inte ligga och röra mig mot honom hela tiden (hm de dära lät ju normalt.) för ligger jag stilla blir jag inte var, fryser bara mer då.
Som ni ser har jag stora problem denna lördagsnatt.

Brr nu blire att hämta en filt.

Sov gott ni andra iallafall !! (jag är INTE bitter. ;0) )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback