2009-01-29 | 20:16:10

Svag som en liten skit.

Ojojoj vad jag är svag, som ja sa till M. 
Svag som en liten skit !!
Men kul var det, tiden gick fort och tjejen var bra. Dock skakade mina ben så mkt i slutet att jag kunde inte sluta skratta. Mycke träning för bålen, vilket jag verkligen behöver. Och att få anv. magmusklerna utan att man egentligen tänker på det. Det här blir det minsann fler gånger !! Och de blir nog Pilates på söndagas åsså. Samma tjej som håller i det och hon sa att de vara bra att köra båda, detta pass fick man bättre balans och Pilates var för att bygga ännu mera.
Nu är jag lite smått slö, vi har precis ätit (tack o lov att jag inte gjorde det före !!) R donar lite och jag sitter här med min illgröna vattenflaska och funderar om ja ska slöa vidare i soffan eller inte.

Jobb i morgon, sen blire middag hos svärpäronen, svärmor fyller år idag så vi ska dit i morgon o äta gotta. Sen så jobbar jag i helgen, så den blir lugn. Har tänkt vålgästa rosviksborna med lite gotta och två gula galningar. Dvs om M ens kommer upp ur sängen efter morgondagens ridtur. ;0)
Oj nu kom jag på att jag måste ju hoppa i duschen, hur äcklig är jag egentligen ??!!

Vi höres !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback