2009-01-10 | 23:09:19

The Cheescake Factory !!

Jag har ju länge funderat på att bjuda över R och se hockey i NY lagom till han fyller trettio. (och jag får ju SHOPPA !!)
Lugn, bara lugn ja kan skriva det här eftersom jag har delat med mig av mina planer. Känns ltie knasigt att beställa resa och dylikt och sen så törs han inte åka. Sen kan ja tycka att han kan få en chans att spara ihop lite pengar.  JAg hoppas verkligen att de blir av. Jag längtar så sjukt mkt tillbaka. Fy skrutt för denna dumma flygrädsla, annars hade jag nog varit tillbaka för länge sedan. Åh jag kan riktigt se mig själv shoppandes på VS, Macy´s, Sephora och massor andra ställen.
Ett favoritställe som jag och Bella hade när vi var över var Cheescake Factory . I SF så låg den uppa på Macy´s och man hade utsikt över typ hela stan. Åh vad gott det var, vattnas typ i munnen nu !! Vi brukade käka middag där, tog en cheescake till efterrätt åsså beställde vi med oss en hem !! Om jag säger såhära, jag förstår att så många amerikanare är tjocka. Jag skulle typ äta där varje dag om ja bodde där. Och jag skämtar inte,de har ju typ 50 sorter att välja mellan !!
Till min fasa så såg jag nu att vi hade missat att det fanns en i NY oxå !!  Hur kunde vi missa detta ??!!
Så om de blir så att jag och R åker över, då ska vi minsann bo där.
Detta här blev min favorit. Ååååååååå !!


Ursch nu blev jag så sugen på USA, att jag måste kolla upp lite vad resor och hotell kostar.
Jag och R tar gärna med oss några respartners om någon är sugen. Ju fler desto bättre. Och jag kan lova att julhandeln i landet over there är ngt man vill uppleva !! Så börja spara nu, lägger ni undan en tusenlapp i månaden så har ni iallafall runt elva-tolv tusen när vi åker. Det är så vi har tänkt göra. Och när man är två blir ju summan mellan tjugofyra-trettiosex papp att handla för.

Dax att surfa på webben !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback