2009-01-15 | 22:01:24

M hade rätt !!

Visst är det jobbigt när andra har rätt om en själv. ;0) Jag sa ju för ett tag sedan att jag funderade på att spara ut håret en bra bit. Men nu tja.....alltså när jag såg Little Js nya frissyr första gången i GG så blev jag kär. Dock var jag lite osäker, och under julen glömdes den bort. Sett ett avsnitt och nu är jag såld igen. Dock var det riktigt svårt att hitta bra bilder där hon (Taylor Momsen.) har den. Lyckades skrapa ihop några halvhyfsade. Det är ju en väldigt uppklippt frisyr som med rätt styling blir lite rockigare. Den går dock att göra lite softare också.



Klicka för stor bild

Klicka för stor bild


Så nu frågar jag ER, vad tror ni ??
Är detta en frisyr som ni ens tycker är snygg eller vad ??
Ni som känner mig, kommer jag klara av att bära den ??
Mitt hårs öde är i ERA händer !! :0)


Kommentarer
Theres skrev:

Absulut! Du kommer att passa skitbra i den frisyren jag lovar. Really cool!!!

2009-01-16 | 10:55:15
URL: http://theressorvag.blogg.se/
Pigge skrev:

Kommer att bli skitsnyggt faktiskt. Riktigt riktigt snyggt! Fast å andra sidan är du det nu också...fast den skulle passa bra.

2009-01-16 | 15:18:44
Camilla skrev:

Jag tycker att det är en riktigt fin frisyr! Går nog att ganska enkelt variera. Tror du skulle passa bra i den!

2009-01-16 | 20:55:41
URL: http://camillan.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback