2009-07-20 | 11:05:08

First day.

Första dagen på semestern och solen skiner som bara den.
Klev upp och åt frukost ute på balkongen, tog det allmänt lugnt, läste tindingen och dylikt. Försöker stressa ner med känner att det finns en viss nivå av stress i mig. Känns som om semesterna snart är slut. Men det går nog över på några dagar skulle jag tro.
Funderar på vad resten av dagen ska innehålla. Ska se om jag kan få mig en klipptid, problemet är att min frisör har bytt ställe och när man kollar på deras hemsida så finns hon inte med där heller. Jag tror jag vet vad hon heter men är inte hundra på det.
Kan man verkligen ringa och säga "hej jag tror att det jobbar en frisör som heter Katarina hos er, har hon någon tid i veckan ??"

Funderar om hundarna ska få åka och bada lite också. Det skulle säkert vara uppskattat om jag känner dem rätt. ;0)

Nä nu ska jag ta tjuren vid hornen och börja ringa lite samtal.
Såg att Kallur missar VM, mkt mkt tråkigt !!

Ajdö !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback