2009-07-24 | 12:37:13

Förberedelser.

Flisan är då tillbaka, vilket är skönt.

*morr*
Det är en massa konstiga nummer som ringer till mig dagligen. Minst 7-8 samtal varje dag !! Jag har slutat svara, de flesta lägger bara på ändå.
Kanske dags att nixa sig ??!!

Så vad har då hittills hänt idag.
Jag har strykigt kläder för kvällen. Eftersom vädret inte alls ser lovande ut gäller det att ha flera saker på G. Önskar jag hade haft en skinnjacka ifall det blir kyligt, men jag får nöja mig med en kofta.
Sen har jag satt upp nya vita luftiga gardiner. Rummet blev fler kvm större. Sen insåg jag att jag behövde hjälp för att korta dem, då blev jag lite putt. Tycker om att klara mig själv faktiskt !!

Ska snart inventera dryckesskåpet, se om det behövs göra några inköp.
Funderar på att slänga iväg en order till HM oxå, sista shoppingen lixom. Jag behöver ju faktiskt liiiite nya höstkläder oxå. *host, harkel*. Fick katalogen i går, eller den hade kommit hem till mamma istället, så jag kidnappade den helt enkelt.

Måste försöka komma ihåg att ladda kameran och mobilen så jag har till kvällen. Hade tänkt försöka ta lite festivalbilder på mig och mina pumor. ;0)

Vi höres !!

Kommentarer
Hang - designar bloggar skrev:

Gud vad roligt att höra! :)

Ha en bra dag

2009-07-24 | 12:47:22
URL: http://designedbyhang.blogg.se/
Anna-Sara skrev:

Ha så kul ikväll. Ville bara säga att Wilda var OK på ögonen!//Anna-Sara

2009-07-24 | 16:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback