2009-07-10 | 10:52:33

Fredag.

Det blev läsning in på sena natten igår. Så bra bok, synd bara att den är lite för lättläst. Den blir ju så fort slut. Bara drygt 200 sidor kvar och det räcker ju inte ens hela denna dagen. Visst har jag en bok till att börja på, men sedan är ju serien slut. Funderar på att läsa dem på engelska också, det borde ju ta lite längre tid. Sen tror jag tyvärr man tappar en del när man läser en bok som är översatt.

Som sagt idag ska jag och M göra stan osäker. Fick en mess nu på morgonen om saker som jag ska hjälpa henne att komma ihåg att hon behöver handla. =0)
Själv har jag inte något särskilt som jag behöver, men såg ett snyggt halsband på HM som jag är lite sugen på. Försöker ju stoppa undan så mkt pengar som möjligt varje måndad. Alltid bra att ha, och jag gillar att spara. Det är som en drog för mig. *ler*

Sen måste jag bara få fråga en sak. När man skriver ett vanligt inlägg varför slutar man varje mening med en massa punkter ??!! Sånt kan jag bli galen på. Är meningen slut så ska det vara EN punkt, om man vill antyda ngt tja då kan man väl sätta fler, men inte efter varje meningsslut !!
Eller hur Krisitne ??!! =0)

Nåja nu kurrar magen och lässuget är förstort.
Vi höres !!


Kommentarer
Ingela skrev:

Ledsen att säga det bruden, men mina trippelpunkter lär kvarstå. Du får blunda eller nåt. Ha det gott! Kram

2009-07-10 | 15:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback