2009-07-21 | 09:20:45

Fullspäckat.

Uppe med tuppen, eller ok kanske inte. Jag hade dock lätt kunnat sova en timma till eller ngt.
Mkt som ska hinnas med idag.

* Frukost.
* Ut med hundarna på rejäl motion i det regninga vädret.
* Göra mig "stanfin".

* Få ögonbryna fixade.
* Hitta en present till dopet på lördag.
* Frisören.
* Äta middag.
* Viltspårsprov.

Allt detta ska vara gjort innan klockan fem då vi ska vara i Böle för prov. Jag vill gänra hinna med att motionera Diesel ordentligt idag, så han är lite trött inför kvällen. Då spårar han i ett så mkt bättre tempo.
Så jag måste sätta igång snarast, vi får höras senare.


Update: Phu så var jag redo att få ögonbryna fixade. De är verkligen vildvuxna och jag har fått bita mig i läppen för att inte förplocka dem lite. Jag brukar göra så för att de inte ska tycka att jag är en hemsk människa som inte tagit hand om mig själv. Men idag kände jag att det är nog bättre att de får fixa alltihopa.
Regnet öser ner, Eskil ville ändå bada på prommisen. Dock har han en sådan elak matte som sa nej.
Pust och stånk, bara att ila vidare !!
Höres !!

Kommentarer
Christina, Emil o Lisa skrev:

Håller tummarna!

2009-07-21 | 10:00:26
URL: http://flitigalisas.blogspot.com
Pigge skrev:

Stressa inte ihjäl dig, kom ihåg att du har semester.



Kjam

2009-07-21 | 11:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback