2009-07-28 | 22:00:23

Hemma igen.

Idag har jag inte varit så mkt här hemma.
Åkte ut till Munkis runt ett och kommer just därifrån. Låg och läste i en solstol, där jag oxå somnade en stund.
Mamma och jag lagade pannkaka och plättar. Mamma lagade även broccoligratäng åt mig, så nu har jag fyllt frysen. *mums* Det är verkligen en av mina favoriträtter.
Sitter nu och dricker lite T som jag fick av pappa när de hade varit på minisemester. Har tänt lite ljus i läggan. Det regnar ute så det kommer inte in mkt ljus. Höstkänsla har jag, lite mysigt, men samtidigt känner jag mig inte klar med sommaren ännu. Jag behöver sol och ljumma kvällar !!

Att ha Dex har gått fint fint. Han har varit lite skvättig, rädd för nycklar och liknande. Men de kan ju vara för att han har varit på nya ställen mest hela dagen. Han och Diesel har då brottats och härjat så de är alldeles lagom trötta nu. =0)

Luleå i morgon med mamma. Ska leta en väska samt lite andra skolsaker. Ska även springa in på Monki och se om de har fått i något roligt. Sen ska jag se om jag hittar "sov-glasögon." ni vet sånna man kan ha för ögonen för att det ska bli alldeles mörkt.
Hm är det ngt mer jag behöver.....säkert inte men jag ska kolla runt iallafall. Mamma och jag ska väl bara strosa runt, fika lite och ta det lite piano. Jag känner att jag behöver en sådan dag.
Just ja, ska kolla efter en klocka också......bäst jag skriver en lista att ha med mig !!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback