2009-07-09 | 18:04:45

Hemma igen.

Hemma igen. Trött som bara den. Jag hade ju tänkt sova båda vägarna, men fastnade i min bok  "Ljudet av ditt hjärta."  var vaken i princip hela vägen.
Handlade inte alls så mkt, bara för trehundra någonting, så billigt är det inte ofta jag går ut från IKEA. Sen gick jag och köpte ben till hundarna för tvåhundra !! *skratt*
Fick iallafall en Dramaten med mig hem, perfekt när man ska storhandla. Slippa nöta på onda axlar i onödan. Köpte även vita härliga gardiner till vardagrummet, kommer bli så luftigt och fint.

Hade tänkt dra ut på en träningsrunda med hundarna, men vädret ser inte alltför stbilt ut. Kvavt och stora tunga moln på himlen. Kanske bäst att åka på direkten.

Vi höres !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback