2009-07-18 | 22:44:51

Kalas och cheesecake.

Så var det en dag kvar. Och den är snart här. Hoppas bara att den går snabbt. Idag var lite jobbigt, vi sålda surströmming för 5 kr burken och alla ville ha av den sura fisken.

Har just varit på Fias 30-års fest. Mkt trevligt folk och god mat. Västerbottenspaj och till efterrätt en citroncheesecake.
Cheesecake är ju som min melodi det !! =0)
Tyvärr så var jag tvungen att vara tråkig och åka tidigt. Ska ju som sagt upp och jobba. Sen frös jag en hel del, kvällarna innehåller ingen värme länge. Och jag som inte ens har hunnit uppleva de dära härliga ljumma sommarkvällarna jag saknar. Hade ju mot mitt bättre vetande klännig, även om jag hade leggins under så hjälpte det inte så mkt.

Nu har jag krypit upp i soffan och hade tänkt somna till en film.

Sov gott !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback