2009-07-08 | 21:31:39

Lubbande.

Inte blev det något T och balkongläsning.
Jag drog ut med hundarna och lubbade, som det tydligen så fint heter. Tog med en dummy och skickade Diesel på en lååååång markering. Längsta hittills. Över en hel fotbollsplan minsann. Han spikade den !!
Skönt eftersom vi i början av säsongen hade lite problem med längra avstånd, han stannade gärna av och började söka av området tidigare än närslaget. Idag gick han rakt ut ända tills dummy lång där. Han litade på sig själv och vad han hade sett. =0)
Lite senare  skickade jag honom över två vägar, för att se om han har problem med sånna hinder. Nope, fast de trodde jag inte heller. Han har inte reagerat på liknande saker förr heller så.
Tillsíst kom vi hem till vårat målområde, där låg det en fin liten dummy och väntade. Han hade inte sett när den lades ut.
Körde ett linjetag, självklart så fegade matte ur lite när det gällde avståndet. Han gick rakt ut och plockade in den.

Nu är lubbandet slut och jag hade tänkt lägga mig i soffan och slötitta lite på Grey´s.
Och jag ska minsann göra min lilla kopp T nu !!

Ajdö !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback