2009-07-20 | 22:58:12

Nöjd med min insats.

Första semesterdagen är snart slut och jag känner mig ganska så nöjd med mig själv.
Jag har ringt två super duper läskiga samtal, och överlevt.
Jobbat med båda hundarna. Diesel gick ett spår på em. Superbra tempo och jobbade på fint i spåret. Körde med skott för första gången och han blev lite fundersam, skulle han leta dummysar nu ??!! Han kom dock tillbaka på spåret snabbt och hittade klöven. En mkt stolt kille som bar den hela vägen till bilen.
Jag har lagat en god middag med rostade grönsaker och Quorn samt en citronsås till.

Nu blir det att krypa i sängen, är ganska trött efter att ha sovit lite dåligt natten till idag. Tillslut lade jag mig på soffan, där somnar jag alltid. =0)

Sköt om er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback