2009-07-25 | 11:11:14

PDOL lördag.

Hejsan !!
Överlevde gårdagen gjorde man minsann. Började kvällen hos Ingela och Hans. Där hade vi så trevligt att vi blev stannandes liiiiiiite för länge. Fick springa för att hinna till Dead by April som för överigt var super !! Dock spelade de bara i 40 minuter, vilket var alldeles för lite enligt mig. Sen att PDOL hade klämt in dem på minsta scenen så att inte ens alla fick komma dit och se, var ju ett fiasko i sig.
Men jag sjöng och skrek som bara den. Till Losing You blev det kramkalas för mig och mina pumor. Jag tror vi alla tänkte på samma sak.
Ingelas galna pojkvän blev först utkastade och sen gick han hem, vilken badboy du har fått på halster Plingan. ;0) Hon gjorde det enda rätta och gick hem för att kolla läget.
Maria och ja sprang vidare i natten och hittade två andra pumor. Så kul att få träffa Marlene som jag gick gymnasiet med. Stod och surrade en stund och sen hamnade på på Hammerfall. Fast jag och M gav upp ganska så snabbt.

Tog faktiskt en lite bilder under kvällen, men självklart så hittar jag inte kabeln att föra över skiten med. Är det inte typiskt så säg ??!!
Om jag ska ut ikväll är fortfarande lite osäkert. Vädret ser kasst ut och jag ska ta mig en funderare.

Nu blir det att fräscha till sig för lite dop.

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback