2009-07-18 | 06:22:12

Pigg som en mört.

Näst sista dagen. Och fast klockan är bara runt sex så känner jag mig pigg och laddad (lögn.)
Nåja de ska väl gå ann att orka med både dagen och morgondagens arbete. Jag vet att när klockan börjar krypa närmare halv fyra i morgon så kommer tiden att stå stilla !!

Ikväll blir det att fira Fia, hoppas på bra väder och hyfsat varmt. Jag tycker inte kvällarna har varit så behagliga på sista tiden. Sen att det har åskat i princip varje dag känns inte heller alltför roligt.

Igår hittade jag en äng att använda i hundträningen, ska bli intressant att se hur lilleman klarar avstånden och det ganska så höga gräset. Hittade även för någon dag sedan bra skog att träna i, så när semestern börjar, så blir det hundträning på allvar. Stackars Diesel gick ju ner fyra kilo sist matte hade semester. I år blir det att öka fodret kanske redan från början. ;0)
De var förresten ganska så knäckta igår efter simmturen i vågorna.

Nä nu måste jag göra mig anständig. Beställde iallafall tid för ögonbrynsplockning samt färgning igår. Ska bli skönt att få fixa till sig lite, samt slippa måla dessa eländiga ögonbryn. Den som ändå hade Maria Lis ögonbryn. *suck'

Nåja ha en trevlig lördag allaihopa, här uppe i Piteå verkade det då bli fint väder !!

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback