2009-07-19 | 20:53:26

Så var det klart.

Ojoj så mkt i huvudet som jag vill skriva ner nu, hoppas jag bara kommer ihåg allt. ;0)

Jobbat sista dagen på fyra veckor nu. Sista timman gick plågsamt långsamt. Men det tog slut tillslut iallafall. =0)
Åkte ut till Munkis för lite mat och sova i en solstol. Hehe lagom obekvämt och varmt.

Lade ett spår åt Diesel på Heden. Ett ganska tungt, torr mark och mkt uppåt. Vi ska ju tydligen gå ett Ökl på tisdag !!
Diesel hade fått gå ett svårt öppenspår på kursen idag. Han hade visst krossat det, över en bäck två gånger, brevid en väg och andra svårigheter. Så Ulf (kursledaren.) tyckte vi skulle gå prov med honom på tisdag.
Hujja så läskigt !!
Därför la jag ett så jag kan känna lite på honom i morgon.
Eksil har varit med moffa hela dagen på promenader och andra äventyr. Pojkarna fick även jobba lite i sandtag idag, så de ligger två utslagna hjältar här hemma. =0)

Så nu har jag fyra lediga veckor framför mig. Jag tycker att det ska bli skönt, samtidigt som jag undrar vad jag ska göra mest hela tiden. Både mamma och pappa har börjat jobba, Maria och Ingela jobbar. Maria Li tror jag skulle bli ledig snart, men den stackaren kan jag ju inte trakassera varje dag ??!! =0)
Sen känns de lite som om det redan är höst. Att den underbara sköna sommaren som jag så längtat efter redan är slut och att det är bara att stoppa in alla sommarkläder långt innne i garderoben.
Riktigt så är det väl inte, men känslan av vemod vill inte lämna mig.
Tänkte fira semestern med en glass, för att få lite sommarkänsla. Men MAX hade slut på all glass, och jag kom på att jag hade Ben and Jerry´s hemma. Så nu sitter jag här med min lilla glass och hade faktiskt tänkt göra ngt som jag inte gjort på många många år. Kolla om jag ska betsälla nå hästsaker !! Hihi så kul att få kolla ordentligt på sånt igen.

Så nu ska jag surfa vidare och ni får ha det så bra !!



Pssst jag vet inte om jag fick med allt, men om jag kommer på mera så återkommer jag !!

Kommentarer
Jennie skrev:

Ha en riktigt skön semester, du kan ju alltid komma och trakassera mig nån dag om du har lite att göra jag är ledig 3 veckor till :)

2009-07-20 | 08:20:03
URL: http://jewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback