2009-07-07 | 05:51:23

Tortyr.

Jag tror jag ska kolla om upp de inte räknas som någon slags tortyr, att tvinga upp en stackars blondin klockan fem varje dag. Jag tror minsann att det gör det !!
Internet funkade inte alls här hemma igår, lite frustrerande men tack och lov hade jag ju fått mina böcker. Dock somnande jag  soffan efter åtta, förflyttade mig till sängen runt tio och sedan har jag sovit hela natten. Ändå är jag så trött så trött.

Fikat med lilla Li igår var super trevligt och vi shoppade lite småsaker oxå. Det är skönt när pusselbitarna faller på plats igen och man får igen en förlorad vän.  Hon får mig minsann alltid att skratta, på ett eller annat sätt.

Nä nu måste jag bege mig till Coop, dreamteam som jobbar idag. Ändå hade jag hellre sovit några timmar till. Inte ens hundarna är vakna !!

Kram !!

Kommentarer
Catrine skrev:

Äntligen har jag hittat ett ställe där jag kan gratulera ;) till helgens fina resultat i ringarna.



Vi syns väl på Open Showen hoppas jag.

2009-07-07 | 07:48:19
URL: http://www.hannaochhilda.se
Ulla & CO skrev:

Tack för grattis och dina rara ord i vår blogg.



Vi ses på lördag igen

2009-07-07 | 13:53:38
URL: http://www.gottigottas.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback