2009-07-31 | 11:48:09

Två och två.

Precis kommit en från en promenad med pojkarna. Blev ett litet morgondopp för dem, Diesel simmade och simmade. Ville aldrig sluta. Och han som inte brukar simma så mkt av sig själv, utan mest busa runt. Jag tycker det är bra när hundarna motionerar sig själva !!
En rolig detalj var idag att alla hundar vi träffade kom i par. Först träffade vi två schäfrar och två flats. Sedan två border collies och tillslut träffade vi Sandra med sina två dalmatiner.
Sandra ska flytta till Umeå, känns jättetråkigt faktiskt. Även om vi inte umgås varje dag så känns de lite deppigt. Hon är alltid så rolig att vara runt och vem ska jag nu spela innebandy med ??
Undrar om hon stannar för min skull......hm kanske ska fråga ??!!

Ska äntligen försöka träffa Cissi idag. Åteminstone för en fika, om det funkar så för en vinkväll. Det är så typiskt att alla "anbud" ska komma samtidigt. Cissi är oxå en sådan människa som jag älskar att vara runt. Man blir så glad av att träffa henne och det är alltid lika tråkigt när hon åker.

Nä nu blev jag nästan lite deppad. Bäst att göra sig en T-kopp och tänka på annat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback