2009-07-30 | 22:52:10

UA på ögonen !!

Jag tänker försöka sammafatta en ganska händelserik dag, ganska kort.

Diesel har blivit ögonlyst och var UA !!
Han fick även en rabiesspruta, som han inte ens märkte. ;0).

Båda hundarna har varit på audition för en film som ska spelas in här i Piteå.
Ringde en kvinna som frågade om jag hade två golden.....ööööö jag ??!!
Vi fick iallafall komma och göra en lite provfilmning (faster som hade tipsat om oss.) så nu ska vi bara vänta och se vad producenten säger.
Hm tja....hehe lite out of the blue men kul hur det än går.

Sen har jag hunnit vara hemma i Munkis för att äta mat och glass, rensa lite ogräs. Vara på en UNDERBAR cykeltur runt mina gamla kvarter. Insett hur bra jag mår där, och när jag cyklade så log jag hela tiden. Så rogivade, så lycklig jag var.

Hann hänga med på en husvisning.
Sen fick kusin med sambo en underbar idé. Minigolf på Havsbadet.
Vi hade så kul och det kändes äntligen lite som om jag har semester. Jag sög på golfen, men det var kul iallafall. Elin gjorde kvällens enda hole in one, Rasmus sopade mest grus och Tommy svalde mest svordomar. ;0)
Tack för rundan !!

Sitter nedsjuken i soffan med en Lyxshake från MAX för att se Anne Hathaway överleva i modeindustrin !!

KJAM !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback