2009-06-04 | 13:12:08

Blommor och bin.

Min kära far var just här och hjälpte mig att sätta upp krokar på balkongen till blommor. Eftersom jag bor på sjunde våningen och pappa är smått höjdrädd så är det väl inte hans favoritsysselsättning, men han gör det för mig iallafall. =0)
Hade tänkt försöka få mina balkonger att blomstra i sommar. Men eftersom jag har allt annat är gröna fingrar så får mamma bistå med planteringar och råd.

Såg att min granne som nyss varit tvungen att ta bort sin hund, hade skaffat en liten valp. Så söt, så söt.
Visst är jag sugen på valp, börja om från början. Inte göra om de misstag man gjort på den första man hade. =0) Samtidigt var det skönt att få en "färdig" hund. Han var rumsren och kunde gå i koppel (bättre än Diesel.) från den dagen han kom.

Nu ska jag göra mig klart för Coop.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback