2009-06-04 | 22:52:29

Intressant ??

Så var det nästan helg igen. Tiden går verkligen fort.
Fick hem mina tröjor från HM, hade beställt två storlekar. Så nu sitter jag och funderar om ja ska lotta ut den ena här på bloggen.

Vad tycker ni, skulle ni vara intresserad av en Dita von Teese tröja ??



Klassfesten känns mer och mer avlägsen. Vet EN från min gamla klass som ska dit. Känns ju super peppande. Även om jag har massor med vänner som ska dit så vet jag inte. Man ska ju sitta klassvis och äta och så. Kanske åker jag dit och kikar iallafall. Vill ju inte missa en massa skojj heller.
Alltid dessa beslut.

Nu ska jag läsa lite bloggar och sen ska jag faktiskt sova lite.
Sköt om er !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback