2009-06-08 | 22:17:32

Jaha.

Blääää för att vara sjuk. Ligga på soffan hela dagen är lixom inte min grej, inte när man MÅSTE göra det.
Vovvarna har iallafall fått sitt. Sprungit i sandtag har de minsann gjort.

Theres har minsann köpt sig en lite söt poahäst, och jag har erbjudit mig att komma och mocka anytime !!
Känns osm om det var ett helt annat liv sen jag hade egen. Ska kolla igenom sakerna som jag har kvar hos mor och far. Kanske finns det något om T kan använda. Sadeln är ju tyvärr bara skräp men inte kan jag kasta den för det. ;0)

Nä nu ska jag betala Kalix-utställningen och sen dricka mera T ( alltså drycken.)

Adjö !!

Kommentarer
Lena skrev:

Nämen, fortfarande sjukling, inte bra! Du skulle ha litet av mitt gröna ginseng-T..



Här är det bara bra och nu tittar lilla solen fram igen å jag skall sätta mig ute och dricka te och äta smörgås!



styrkekram!



Lena

2009-06-09 | 12:58:50
URL: http://www.tefrossa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback