2009-06-13 | 13:43:17

Lördagen.

Ungefär som halvlek är det nu. Hemma och äter i väntan på finalerna.
Idag gick det väl sisådär. Vi stod som 2:a i Ökl, av 8 hundar. Men inget Ck fick vi. Han delade bara Ckn till fyra av de årton hanarna. Och två var ju champions så. Lite surt men men måste tänka på att vi slog en hel del hundar som har både ett och två cert.
Kanske kan jag tänka så senare. ;0)

Prövade just min första varma munk, Linda på jobbet har talat varmt om dem.
Jag är från och med nu munkberoende !! Fy skrutt vad gott.

Som sagt finalerna snart på schemat. BIR blev Gilda´s Baryshnikov.

Nu kommer kocken men mat så nu ska jag äta och bege mig vidare sen.

Vi får höras !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback