2009-06-13 | 19:55:06

Se saker genom pappas ögon.

Här regnar det lite lätt, men jag sitter i husvagnen och myser.

Min älskade kära far har ju offrat en hel helg för att jag ska kunna vara här nere. Så jag bjöd honom på lite middag, inte för att det väger upp men. Sen är det så roligt att få se en utställning ur hans ögon. Han som aldrig varit med och sett förr.
En sak som han sa, som jag kan tycka att han har rätt i. Är att det är många som får "släpa" sina hundar runt i ringen. Jakthundar som inte orkar springa, iof är ju de flesta inte avlade för jakt längre, men jag kan hålla med pappa att det borde vara lite mera GO i några hundar.
Jag gillar att mina har lite motor, fy var tråkigt det skulle bli annars.

Nåja nu ska jag njuta vidare. Husvagnslivet är verkligen my typ of life !!

Puss !!

Kommentarer
Jennie skrev:

Visst är det mysigt, jag längtar ut med våran

2009-06-13 | 20:59:42
Veronica o Liva skrev:

Hejsan..

Hoppas ni får en bra dag idag också..

Vilken far du har! Det är inte bara som "yrkesman" han är toppen..

Lycka till och hälsa från mig..

Kram / Veronica

2009-06-14 | 12:11:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback