2009-06-15 | 20:41:22

Kvalitets tid.

Inte har jag gjort så mkt inför den stundande födelsedagen. Men men det får lösa sig ändå.
Just hemkommen från munksund och lite kvalitetstid med mor och far. Pojkarna röjde på som vanligt, jag tror mamma blev mindre glad när Eskil helt sonika hoppade ner i hennes nya rabatt. Han såg nästan förnärmad ut när hon bad honom gå därifrån. ;0)

Maria ringde just och frågade ut mig om vad jag önskar mig. Tror inte hon blev så nöjd med svaret. ;0)
Jag hade tänkt hoppa i duschen och sen sova faktiskt. Börjar sex hela veckan, och det är liksom inte min grej.

Tror inte jag har fattat det ännu att vi fick oss ett cert igår. Vi ??!! Det känns som overkligt, men samtidigt super duper
kul !!
Visst får man vara såhära glad, det är ju trots allt Diesels första, och mitt med för den delen !!


Kramar !!

Kommentarer
Ulla skrev:

Jasså du fyller år snart du oxå. Grattis i förskott.

Visst får man vara så där glad då man får CERT. Spelar ingen roll hur många man är lika glad ändå.

Har inte fått veta hur det gick för G S T. Men jag hoppas ju förståss att det gick jättebra.

2009-06-16 | 07:00:58
URL: http://www.gottigottas.com
Ulla skrev:

Jasså du fyller år snart du oxå. Grattis i förskott.

Visst får man vara så där glad då man får CERT. Spelar ingen roll hur många man är lika glad ändå.

Har inte fått veta hur det gick för G S T. Men jag hoppas ju förståss att det gick jättebra.

2009-06-16 | 07:01:54
URL: http://www.gottigottas.com
Linnea skrev:

Stort GRATTIS till certet! :D

2009-06-16 | 11:33:33
URL: http://hundbloggen.bloggagratis.se
Sofia skrev:

Men vad är det jag läser?!!! CERT??!! Och du som aldrig trodde du skulle få ett CK, släng dem i sopkorgen för vad är de värda nu?! Massor med grattiskramar från oss!:D

2009-06-16 | 13:14:14
Sofia skrev:

Oj, glömde länka:S

2009-06-16 | 13:15:25
URL: http://majasofiaberggren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback