2009-06-04 | 10:00:25

Framåt.

Varit och tränat med hundarna igen. Idag gick det lite bättre. Ny marker med lite bättre träningsmöjligheter.
Körde linjetag igen. Men började på stig som vi kört förr. Gick klockrent. Sedan hittade jag ett ställe där det gick bra att träna in målbilder. Så fort han inte gick rakt ut så kallade jag in och gjorde det lite lättare. Tillslut fick jag raka linjer. Fick tänka om lite och försöka vara ordentligt fokuserad. Det är där jag brister.
Eskil och jag körde vidare med lite bolllekar och träning. Ska nart börja köra byteshandel med dummysar och bollar.
Körde även några enkelmarkeringar med Diesel, ganska svårta sådana. Upp i ett sandtag och liknande. Gick bra !!
Trötta vovvar som badade lerbad sen !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback