2009-03-16 | 16:12:45

Affären.

Jag tycker inte om att vara hungrig o komma hem till ett tomt kylskåp (fast iof vem gör det.)
Jag vägar gå till affären, jag kom ju just från jobbet !!
Det blir T och lite mackor. Se ska jag vila och SEN ska jag ner på affären.

Solen skiner och den tinar i en rasande fart. Man känner att man blir gladare bara av att titta ut genom fönstret. Jag har balkong nummer två på vid gavel, det är skönt och vovvarna kan gå ut och in som de vill.
Diesel vill dock leka med matte, matte orkar inte. Eksil han vill bara tugga på sitt ben. Det orkar matte med. ;0)

Jag funderar på vad ja ska unna mig, för ngt litet ska de bli. Funderar på halsbandet med stjärnan, eller kanske ett armband eller liknande. Sen ska jag nog lägga upp nå jeans på Tradera.

Äsch hejn blir inte nå bra. Återkommer då jag sovit lite.

Puss !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback