2009-03-31 | 12:58:10

Besök.

Mina kära pappa kom förbi för att hålla mig sällkap en stund. Vi mys lite i solen och borstade hundarna.
Plingan ringde nyss, hon kommer oxå förbi en stund. Sweet. Lite tjejsnack och sällskap, jag tackar inte nej !!
Får inte komma till dr förrän imorgon, då är det åttonde dagen och de ska bestämmas om jag ska vara sjukskriven längre eller inte.
Känner att jag inte har så mkt att berätta just nu. Väntar på ett paket från HM som jag hoppas landar idag. Lite skor och en vårjacka, hoppas bara att allt passar och är snyggt. Beställde förresten höstkatalogen från HM idag. Känns lite tragiskt, sommaren har inte ens hunnit börja och det pratas om höstkollektioner. Men det är ju så det är i modets värld.
Själv hoppas jag bara att snön ska smälta fort fort. Nu vill jag ha sommar och sol och bara ben !!

KJAM !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback