2009-03-01 | 20:24:04

Dagen idag.

Dagen idag har gått i hunderiets tecken. Precis som jag vill ha det. ;0)
Vi hade kursavslutning med vinterkursen. Jag tyckte det var riktigt bra att få köra en kurs under vintern. Man blir lätt slö, slapp och likgillitg (eller man och man, jag iallafall.) och nu har jag börjat tycka det är roligt igen. Ser fram emot vårens kurser, som verkar bli många. ;0)

Så idag träffades vi alla ute i det kyliga men vackra värdet. Det blev lite lekar, tipsrunda och lite annat smått och gott. Diesel och jag vann alltihopa och jag måste säga att jag är mkt stolt över min hund. Idag visade han mig vilken liten pärla han är !!

Lite kort blev tagna, inte så många som blev bra tyvärr. Men några få fick vi och här kommer ett smakprov.


Härligt väder trots kylan.

Nya vänner träffades.

Dexan flyger fram !!

Dissemannen.

Jag är inte skyldig till några av korten ovan. ;0)

Sen när det är många hundar i farten, tja då kan de vara lite svårt att fokusera på rätt sak vid rätt tillfälle.

Och ofta gäller det ju att fokusera på det som är viktigast !!


Så nu ska ja krypa ner i soffan med en kopp T. Andra halvan av dagen spenderades nämligen hos Linda, där vi gjorde lite av jobbet som är kvar till utställningen nu på lördag. Bara tanken gör att jag får fjärliar i magen.
Ha en skön söndag alla, och ett stor tack till vintergruppen, det har varit ett sant nöje att få lära känna er !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback