2009-03-19 | 22:56:40

Damrummet.

Phu allt detta vattendrickande gör ju att man springen oppa damrummet hela tiden. Jag känner mig duktig som om jag har druckit MINST två liter ikväll. Dock är de nog bara 50 cl....men ja kan ju låsas.

Nu blire sängen så jag orkar med dagen i morgon med M. Haha.

Måste bara säga att idag var hundarna sånna hundar som jag vill ha. De kom på inkallningarna (nästan alla iallafall.) de kollad epå andra hundar men inte så mkt mera var det. De gick sida när jag bad dem och de lyssnade på mina vänster och höger kommandon. SDet är dagar som denna som man känner att man har iallafall lyckats lite, iof kan jag inte ta cred för Eskil, han var ju lixom klar när jag fick honom. Men även där låsas jag att det är jag som fixat biffen !!
Helt otroligt vad jag lär mig nya saker av dem hela tiden, både om dem men även om mig själv. Det är nyttigt. Jag utvecklas, hopaps jag då iallafall.

Nu sängen.....eller först damrummet !!

Kjam !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback