2009-03-05 | 09:47:27

Kursigt värre i vår.

He gör som ont, typ överallt !! Är nog lika bra att ja missar innebandyträningen ikväll, jag hade nog inte kunnat röra mina ben framåt tillräckligt snabbt.

Igår droppade det från taken, idag är det mulet och kallt igen. Känner att jag längtar gode mycket till våren just nu. Man kan göra så mkt mera känns det då som.
I vår blir det kursigt värre för mig och Diesel.
* Apporteringskurs genom SSRK.
* Apporteringskurs genom Goldenklubben.
* Viltspårkurs genom SSRK.
* Jaktinternat i Pålkem genom GOldenklubben.

Sen hade vi väl tänk anmäla oss till några öppenklass spår. Dock måste vi ju få skotträna lite före. Lite svårt när typ ingen i hela släkten är jägare. Jag tror dock att de skulle bli lite skotträning i apporteringskursen. Så jag hoppas att vi inte är skotträdd någon utav oss. ;0)
Lite beroende på hur pälsen är så får vi se hur mkt ställer i vår och sommar, är ju lite typiskt att han är i sämsta pälskvallan någonsin och de är så mkt utställningar här i närheten. Nåja har ja tur kanske Rex kan låta ut lite ;0)

Så fort snön har smält bort blir det till att lägga några spår, med återgångar och försöka få ner tempot lite på ångloket. :0)
Åh vad ja längtar till våren och sommaren nu !!
Fick förresten byta semesterperiod så nu har jag andra igen, och de känns skönt.

NU måste ja äta lite frukost så ja orkar med dagen. SKa försöka trimma Eskil lite, får väl se hur de går. Tur han inte ska ställas på lördag om ja säger så, haha men han är i ruggit fin form, förutom labradorsvansen då.

Tjiing !!

Kommentarer
T skrev:

Se där, då var det ju ingen mening att ta semester i sommar ändå. Vi har ju olika perioder nu... Vad är det för stil bruuuud? Har du bytt helt så du har första nästa år ?



Puss gumman

2009-03-06 | 10:21:01
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback