2009-03-10 | 07:57:34

Muskelknutte eller slöfock ??

Vaknade upp i morse......HEY ingen träningsvärk !!
Så antingen har jag börjat få muskler och kondition......eller så gjorde jag inte så mkt på matchen igår. Jag föredrar helt klart alternativ ett.

snart dax för kurs. Jag tycker alltid att det är så svårt att klä sig då. Man vet aldrig hur kallt det är i lokalen, och för mig som alltid fryser brukar detta vara ett problem.
Nåja nu är jag klädd och snart har jag ätit frulle klart.

För dagens sötaste, kolla in här hos Linda. Både Eskil och Diesel blev som galen när jag såg på klippet !!

Nu är det dags att ta på sig ett ansikte och sedan bär det av.
Ha en bra dag alla !!

Kjam !!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback