2009-03-02 | 13:26:51

Ny Ben and Jerry´s smak !!

Hemma från jobbet för idag. Sweet.
Dock är vädret kasst, snöstorm !! Jag som hade stora planer att gå ut på isen och ta kort. Skit oxå.

Hemma så mötes jag av två glada pojkar, samt en massa post !!
Bla. så hade min Heidi Klum tröja kommit, men den var förliten. Eller de avr dne egentligen inte, men jag vill ha den lite sådära lagom oversized, så ja ska fundera en stund, kolla om den finns kvar i en större storlek osv.
Fick även min och Ms foundation.
Handlade ltie smått och gott på Coopan innan jag gick hem. Ben och Jerry´s har kommit med en ny smak, ska bli spännande. Sen köpte jag hem lite att läsa. Blir nog soffan en stund !!


Mums hoppas den är god!!

Denna tycker jag är skit bra. Täcker om man vill, känns inte "kakig" och så kan man sova i den om man vill. ;0)

Kjam !!

Kommentarer
träs skrev:

Var den god?

2009-03-02 | 17:40:24
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback