2009-03-08 | 22:59:06

Resultatet.

Just ja, har ju glömt berätta hur det gick igår.
Diesel blev placerad som 4:a i unghundsklassen (sämsta placeringen någonsin tror jag.) med en mkt bra kritik (bästa någonsin tror jag.)
Jag känner mig väl sisådära nöjd. Jag kunde inte få honom att röra sig så br asom jag ville, vilket gör att jag känner att vi kanske hade kunnat klättra några placeringar om jag fått visa honom bättre.
Fick dock höra från många håll att han är en snygg kille, vilket alltid är roligt !!
Nu får vi se om vi ställer över honom ett tag, eller om vi prövar lyckan i Öppenklass.
Diesels och Eskils (såklart!!) uppfödare var där och jag tror de tyckte att jag iallafall skulle prova honom i Öppenklassen. Sen ska nog Ekke få komma ut på banorna igen, springa vänstervarv minsann.

Pojkarna sover gott efter en cykeltr till Munkis, samt en massa bus med moffa där. Sen var vi ut på en kvällsprommis åsså. Så de har fått det de behöver för idag.
Matte borde nog försöka varva ner. Ska nog lägga mig och läsa, jag har ju fått alla Eskils papper, alla utställningskritiker, lydnadsprov och mentaltestet. Ska bli så himla kul att läsa och se vad han har som Disse kanske saknar. Känner mig lite som ett barn på julafton. ;0)
Sen vill jag passa på att säga tack, tack för förtroendet !!

Nu ska jag läsa och mysa lite !!
Puss !!

Kommentarer
T skrev:

Onsdag är det också lite jobb på. Medlemsmöte... Sorry vännen !!



Kramar

2009-03-09 | 10:14:20
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback