2009-03-24 | 17:52:19

Ska de knaka i den ??

Phu äntligen hemma. Efter att ha pratat med en ikke glad läkare på vc, som typ sa det knakar i fingret, ska det göra det, hör du det ?? Och sedan tittade han på mig. Hur ska JAG vet det ??
Blev skickat till rötngen och sen ner på akuten. Där satt jag och mina kära pappa (tack!!) och väntade och väntade. Ja sa till pappa att de hade nog glömt bort mig. Sen blev jag toanödigt men ville inte gå för då skulle de säkert komma och hämta mig. Hann typ dra ned byxorna så hör jag hur pappa förklarar att jag hade just gått på toa !!
Hur som haver, ingentng som är bruten men förmodligen är alla ledband i tummen utslina och kanske v. av. Borde vara hemma en vecka eller mer. Så himla typsikt jag som fått en massa extra tid och allt, jag skulle ju bli rik denna månad. Och de blir man minsann inte på att vara sjukskriven. *morr* Där rök nog min datta.

Hundarna går ja ut med en och en. Ganska bra för både dem och mig. Jag och Eskil körde lite lydnad och han gick som en klocka !! Så himlans roligt att jag har börjat hitta knapparna på honom åsså. Diesel var inte lika sugen men vi körde lite ändå.

Nu sitter jag här med handen i bandage och funderar vad ja ska hitta på. Köpte med mig senaste nr av Solo så jag skulle ha ngt roligt att göra.
Vi får höras !!


Kommentarer
Malin | bloggdesigner | skrev:

svar: Nu går det =)

2009-03-24 | 17:55:41
URL: http://malinsofiacalmebring.blogg.se/
T skrev:

Men lilla gumman, inte ska du hålla på och skada dig så där ;0)

Hoppas det läker fort så jag får se dig i ditt rätta element igen. Satsa på dattan till nästa månad istället.



Kram !! Och läk ihop nu !!

2009-03-24 | 19:08:10
URL: http://theressorvag.blogg.se/
jennie w skrev:

Men du inte bli skadad nu var det nån som slog på din tumme?

Våran chef kom och sa -Ja nu är Jenny sjukskriven också. Han sa det nog till mig eftersom jag är lite chef över mig själv på brödet när Eva också är sjuk,haha



Krya på dig Kram

2009-03-24 | 19:25:32
URL: http://jewi.blogg.se/
jennie w skrev:

Men du inte bli skadad nu var det nån som slog på din tumme?

Våran chef kom och sa -Ja nu är Jenny sjukskriven också. Han sa det nog till mig eftersom jag är lite chef över mig själv på brödet när Eva också är sjuk,haha



Krya på dig Kram

2009-03-24 | 19:26:00
URL: http://jewi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback