2009-03-17 | 05:44:07

Sovmorgon.

Ont i magen, snorig och nyser varannan sekund.
Vilken härlig start på morgonen !!

Nåja de går säkert över till lite senare. Imorgon har jag iallafall sovmorgon och på torsdag är jag ledig. Ska bli skönt har jobbat en vecka i sträck nu.
Håller tummarna att vädret är bra även denna eftermiddag, då kanske jag kan ta mig ut på en riktigt härlig långprommis med de två lurviga vännerna. Körde faktiskt lite apporträning igår. Diesel och jag behöver träna linjetag, Eskil och jag vi tränade lite enkel apportering.
Nästan så jag är sugen på, hör och häpna, att ta en skidtur med dem. Frågan är bara hur föret är efter gårdagens varma tödag.

Nä nu är det Coopan som gäller.

Zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback