2009-03-23 | 12:21:32

Tandställning ??

Jag gömde ju berätta att min kära tandläkare tyckte jag skulle ringa till tandregleraren igen, för tydligen finns det en ny försäkring som skulle kunna dra ner kostnaden rejält. Första budet jag fick var ju på mellan 22 000-26 000, vilket jag tyckte var lite väl saftigt.
Så nu ska jag bara bygga upp lite mod och sedan ska jag slå dme en signal och höra om det är möjligt att få allt billigare. Då blir det räls både uppe och nere, jag kommer känner mig så FOXY !!
Vi får väl se hur det går !!

ugly-betty.jpg
Jag inom en snar framtid eller ??!!

Kommentarer
Åsa skrev:

Det finns en ny försäkring som täcker ungeför halva kostnaden för tandställning. Jag ska själv få tandställning.

2009-03-23 | 17:08:42
Anna skrev:

ha! då får jag en kompis!!

det kommer att göra lite ont, men det är värt besväret!

2009-03-23 | 20:00:44
URL: http://flitigalisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback