2009-03-04 | 16:27:24

Ts nya kropp !!

Jag hamnade framför Tvn och såg på Tyra Banks show. Det finns mörka människor som bleker sig med blekmedel för att bli ljusare. Då onser man hur ljus(!!)blå man är, jag hade ingen aning om att det ens fanns krämer för sådant.  Och vi blekfisar vi vill bli brunare. Är inte världen lite skruvad ??!!

Nu funderar ja på vad mitt nästa move ska bli. Hade tänkt åka på Djurmag. och kolla om de har typ björkisselar, jag vill ha en ordentlig sele när de ska dra, som sätter tyngde på rätt ställe osv. Men ja känner att ja inte riktigt ids. ;0)
Fryser lite, kanske en varm dusch ?? Eller ska jag spara den till efter yogan ikväll.
T började prata om att hon kanske var lite sugen på att prova BodyJam, jag är helt på !! Älskar att dansa, men är totalt värdelös. Vet dock inte hur de blev med träningskort för henne. Men vi bör nog lägga på ett kol, för de åker utomlands i maj om ja inte minns fel, och då vill T se ut ungefär såhära !!



Haha, kanske inte riktigt så, har ja missförstått T ??!!

Kommentarer
T skrev:

Jo precis så tänker jag se ut, fast inte blont hår. Så tänk er henne med mörkt hår istället så har ni mig om några månader :0)

2009-03-06 | 10:23:19
URL: http://theressorvag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback